Jas ne vidov takvi sponzori na ova Svetsko.
Toa se stvarno neiskoristeni moznosti kako za organizatorite taka I za firmite/sponzori.
Додека не ни јавиш дека сите се упишале (уловиле риби-мерни).
Приватните скапи познати меѓународни купови се со таргет кон парајлиите. 2500 евра котизација можеби можат да платат два-три тима од сегашниве на оваа СП. Ама, СП е многу покооптивна цел за маркетинг. 25 држави не се малку. Па пред СП, па за време на СП, па после СП. тоа е голем пазар и голем број на клиенти. Иди објасни му го тоа на човек кој по се изгледа си го гледа она егоистичкото лично, а за развој и популаризација на финасиските текови на СП у периферија на целите и задачите.
Замислете едно СП каде со минимална котизација од по 200-300 Евра се реализираат папиролошките трошоци и судиските ангажмани. Па ги поканиш Shimano, mainline, Nutrabaits, Fox, Corda,Dam, Solar, .................................................За само едно пано за секоја од нив ХХХХ евра. Па рекламни бршури, па продажни штандови, абе саем ќе се стори. Па видео реклами и презентации. Па да дојдат не само по 15 души у делегација, него 20-30.000 луѓе, па да си купат, па .........
Ова нема крај. Треба само добар ум и работа. Матиоли првото можеби го има, ама ова второво му е насочено на друго место.